Tuesday, May 22

AKU ADE..KORANG ADE..

Hmm tengok tajuk pn dh meluat kan..hihi mungkin la nmpak macam bangga diri di sini..hehe bukan ape..sekadar nak kongsi keseronokan dan kebanggaan bila susah payah sebelum nie berhasil.. ok jom kite view gambar ni dulu..nt cite panjang2 pn korang xpahm ke.. kaci usyar dulu..


sekali pandang macam biasa je la kan.. memang biasa ja..haha biasa bagi korang.. tp agak suka bila cik cendawan tgk gambar n tajuk nie keluar paper.. kenape?? ok mai nak cite.. 

macam niee..., baru2 ni bos cik minta buatkan slide untuk dia pergi ke Brunei untuk membentangkan satu isu ni dalam satu pembentangan ni.. isu ape tu korang bace la dlm gambar tu kalau nampk..hehe isu ni macam berkaitan isu agama la.. cik ni agak la berhempas pulas buat slide untuk dia bentangkan.. bukan apa.. slide ni bukan sebarang slide.. bukan macam slide yang nak dibentangkan depan orang biase2.. slide ni akan dibentangkan di depan orang2 kenamaan yang cik cendawan sendiri pn xtahu sape.. senang citer orang-orang alim ulama yang la dari serata pelusuk.. yang membuatkan cik kena fokus bila buat slide tu sebab bos cik cendawan adalah pembentang utama dalam persidangan ini.. 

slide ni xde la terlalu banyak.. tp nak dapatkan yang berkualiti agak mengambil masa.. cik nie sampai hujung minggu di rumah pn xboleh berehat kene siapkan slide tu.. sampai pening2 kepala rase nak pengsan sebab xcukup tidor malam sebelumnya.. lepas je siap benda tu cik tidor dengan sepuasnya..hahaha

then lepas dia balik dia hadiahkan cik hadiah sebagai tanda penghargaan kepada cik dan staf pejabat yang lain.. dalam beberapa hari lepas tu universiti siarkan iklan dalaman yang berita ni dikeluarkan di surat khabar Brunei.. 

walaupun bukan nama cik yang dinyatakan dalam artikel tu.. tp cik berpuas hati bila tengok gambar dan baca..kerana semua yang hadir tu dapat lihat slide hasil kerja tangan cik cendawan sendiri even sebenarnya diorang xtahu pn sape yang buat slide tu and xnak ambik tahu pn sape buat..hahaha

ok la.. setakat nie ja dulu entry cik cendawan.. daaa 



3 comments:

  1. mesti bangga giler kan...huhuhu.terbaekk

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha sikit la rasa riak takbur tu..ish2 malu pulok den ekau ckp cm tu.. nak smbunyi bwh kuali la..okbye.hihhi

      Delete