Saturday, May 12

HADIAH HARI IBU

selamat hari ibu!!! hari ni hari yang bererti buat ibu-ibu di dunia yang mempunyai anak-anak yang tahu menghargainya.. xsemestinya anak perlu berikan barangan mewah sebagai hadiah hari ibu..cukuplah dengan mengucapkan "selamt hari ibu mummy" pn dh cukup bagi diorang..

tp bagi yang berkemampuan tu kaci la sikit hadiah bagi diorang terharu.. setahun sekali ja kan hari ibu.. xpyh la beli mahal-mahal..under budget korang pn cukup la kn.. cik cendawan kelmarin ada jugak belikan sesuatu untuk ibu cik cendawan.. memandangkan duit gaji ada lebih cik belikan la ibu cik satu pemanggang non stick.. mula cik sendiri pn xtahu nak hadiahkan apa.. bincang pnya bincang dangan akak..last sekali dia bagi cadangan untuk cik hadiahkan pemanggang.. erm harga ok la.. rm150++ under budget cik cendawan..hihihi awal-awal pagi dah serbu cosway dekat tesco mergong semata nak beli benda alah tuh..hehe btw.., ibu cik cendawan suka.. i pn suka..haha tp biasa la mak, ayt dia " jangn membazir " .. tp biasa la tuh.. xbazir kat sini bazir kot lain plak kn..same jew..hehe okbai..end here entry for today...didaa

                                            

No comments:

Post a Comment